6:00 – 8:00
Ranek: schodzenie się dzieci, zabawy dowolne, zajęcia indywidualne, wyrównawcze i z dziećmi zdolnymi, praca w małych zespołach, zabawy dowolne pod kierunkiem nauczycieli
8:00 – 8:15
Czynności związane z przygotowaniem do I. śniadania:
- W grupach młodszych (3-4l.)zabawy ruchowe
- W grupach starszych (5-6l.) ćwiczenia gimnastyczne 5-minutowe
- Czynności samoobsługowe w sali i łazience – realizacja zadań z zakresu podstawy programowej
8:15 – 8:45
Pierwsze śniadanie
8:45 – 9:45
Zajęcia o charakterze edukacyjnym (integracja treści programowych z zakresu wychowania umysłowego, zdrowotnego, społecznego, estetycznego, umuzykalnienie – rytmika, z kształtowaniem postaw ekologicznych – zgodne z nową podstawą programową.
Zajęcia w ogrodzie przedszkolnym, spacery – grupy młodsze co najmniej 1 godz. dziennie
10:35 – 10:45
Czynności związane z przygotowaniem do posiłku:
- Zabawy ruchowe, czynności samoobsługowe
10:45 – 11:00
Drugie śniadanie
11:30 – 13:00
- W grupach najmłodszych: odpoczynek w sypialni
- W grupach starszych : spacery, wycieczki, zabawy ruchowe w ogrodzie przedszkolnym, wyjścia do teatru, kina, religia, j.angielski
- Praca wyrównawcza z dziećmi z dysfunkcjami, w zespołach wyrównawczych, praca z dziećmi zdolnymi.
13:00 – 15:30
- Zajęcia dodatkowe
13:20 – 13:30
Czynności związane z przygotowaniem do obiadu:
- Zabawy ruchowe
- Czynności samoobsługowe w łazience, w sypialni (w gr.młodszych)
13:30 – 14:00
Obiad
14:00 – 16:30
- Zabawy dydaktyczne, dowolne wg zainteresowań dzieci, manipulacyjne, tematyczne, konstrukcyjne, utrwalające,
Praca z dziećmi z trudnościami oraz z dziećmi zdolnymi, zabawy muzyczno – ruchowe. - Wyjście do ogrodu przedszkolnego, zabawy ruchowe z wykorzystaniem sprzętów ogrodowych, obserwacje przyrodnicze, gry i zabawy sprawnościowe
- Rozchodzenie się dzieci do domu.